خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار بین الملل بعضی کشورها نمی‌خواهند منصفانه با ما کنار بیایند/ باید تعرفه بدهند , ترامپ

پس از توافق کانادا و آمریکا راجع به جایگزین توافق «نفتا»، مدیر جمهوری آمریکا در سخنانی اعلام کرد: بعضی کشورها نمی خواهند منصفانه با ما کنار بیایند؛ بعد باید تعر

بعضی کشورها نمی‌خواهند منصفانه با ما کنار بیایند/ باید تعرفه بدهند , ترامپ

ترامپ: بعضی کشورها نمی خواهند منصفانه با ما کنار بیایند؛ باید تعرفه بدهند

عبارات مهم : اروپا

پس از توافق کانادا و آمریکا راجع به جایگزین توافق «نفتا»، مدیر جمهوری آمریکا در سخنانی اعلام کرد: بعضی کشورها نمی خواهند منصفانه با ما کنار بیایند؛ بعد باید تعرفه بدهند.

به گزارش مهر، به دنبال توافق کانادا و آمریکا راجع به توافقی تجاری جدیدی که قرار است جایگزین قرارداد تجارت آزاد آمریکای شمالی موسوم به توافق «نفتا» شود، دونالد ترامپ مدیر جمهوری آمریکا در سخنانی گفت: جهت چین، ژاپن و اروپا امتیاز است که با ما کار کنند. ژاپنی که به دولت آمریکا گفته بود حاضر به مذاکره با واشنگتن نیست؛ اکنون آماده مذاکره با ما است.

بعضی کشورها نمی‌خواهند منصفانه با ما کنار بیایند/ باید تعرفه بدهند , ترامپ

وی افزود: اتحادیه اروپا خیلی سرسختی می کرد؛ ژان کلود یونکر مدیر وقت کمیسیون اروپا می گفت که مذاکره نمی کند و گفت: من خوشحالم. من به وی گفتم که تعرفه وضع می کنم. سپس گفتند که با گفتگو با ما موافقند. ستون امنیت ملی را می توان امنیت اقتصادی عنوان کرد.

رئیس جمهور آمریکا گفت: ۸۰۰ میلیارد دلار در سال های اخیر در تجارت با چین، کانادا، مکزیک و اتحادیه روپا در این راستا ضرر کردیم. دیگر بس هست. به علت سونامی و طوفان اخیر در اندونزی به این کشور تسلیت می گویم.

پس از توافق کانادا و آمریکا راجع به جایگزین توافق «نفتا»، مدیر جمهوری آمریکا در سخنانی اعلام کرد: بعضی کشورها نمی خواهند منصفانه با ما کنار بیایند؛ بعد باید تعر

وی اعلام کرد: ما چین را بازسازی کردیم؛ آن ها از پولی که از تجارت با ما استفاده کردند، جهت ساختن هواپیما، پُل و سایر زیرساخت های استفاده کردند. من آن ها را مقصر این عنوان نمی دانم، رهبری پیشین آمریکا در این اشتباه مقصر بودند. چین پیشتر هرکاری می خواست در تجارت با ما انجام می داد. می توانیم با اتحادیه اروپا به توافق جدیدی برسیم. بعضی کشورها نمی خواهند منصفانه با ما کنار بیایند؛ بعد باید تعرفه بدهند.

ترامپ گفت: توافق تازه با نفتا تفاوت زیادی دارد. از کنگره در تأئید این توافق تازه مطمئن نیستم. ممکن است آن ها به علت مقاصد سیاسی این کار را نکنند؛ ولی می دانم که آن ها در این مسیر مقاومت، مانع تراشی و تأخیر می کنند. ما در کاخ سفید همان کاری را می کنیم که سناتورها می خواهند؛ من هم به دنبال خشنودی سنا هستم.

واژه های کلیدی: اروپا | تجارت | توافق | کشورها | آمریکا | دونالد ترامپ | اخبار بین الملل


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار