خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

در معاملات امروز بازارهای مالی، دلار موفق شد اندکی در برابر ین، پوند و یورو پیشروی کند و بورس‌های آسیایی نیز وارد محدوده قرمز شدند. 

افزایش خفیف دلار

افزایش خفیف دلار

عبارات مهم : اروپا

در معاملات امروز بازارهای مالی، دلار موفق شد اندکی در برابر ین، پوند و یورو پیشروی کند و بورس های آسیایی نیز وارد محدوده قرمز شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، با اعلام این خبر که آمریکا آماده می شود تمام کالاهای وارداتی چینی را مشمول تعرفه زیاد کند و چین نیز از مذاکرات تجاری خارج شده است هست، ریزش ها در بورس های چینی بیش از سایر نقاط بود به گونه ای که شاخص “هانگ سنگ” بورس هنگ کنگ با ۱.۱ درصد کم کردن در سطح ۲۷۶۴۴.۸۳ واحدی بسته شد، بورس شانگهای و بورس توکیو به علت تعطیلات عمومی بسته بودند ولی در استرلیا شاخص بورس سیدنی ۰.۱ درصد و بورس ولینگتن نیوزلند ۰.۶ درصد کم کردن یافتند.

در بازار ارز بعد از آن که مقامات اتحادیه اروپا با پیشنهاد ترزا می- نخست وزیر انگلیس – جهت خروج انگلیس از اتحادیه اروپا مخالفت کردند، هر پوند از ۱.۳۰۸۵ دلار به ۱.۳۰۷۷ دلار کم کردن یافت. آینده نا مطمئن بریگزیت، یورو را نیز بی نصیب نگذاشت و هر یورو از ۱.۱۷۵۲ دلار به ۱.۱۷۴۵ دلار کم کردن یافت. در برابر ین نیز دلار صعودی بود و از ۱۱۲.۵۸ ین به ۱۱۲.۶۰ ین زیاد کردن یافت.

افزایش خفیف دلار

در شرایطی که به نظر نمی رسد تنش بین چین و آمریکا در آینده ای نزدیک قابل حل باشد استفان اینس، مدیر بازارهای منطقه آسیا-اقیانوسیه در موسسه “اودانا” از آمریکایی ها خواست که با وضع تعرفه های زیاد بر کالاهای وارداتی چین اشتباه نکنند، چراکه این کار باعث فشار غیرقابل توقف خواهد شد.

در بازار نفت نیز پیش از نشست شرکت اوپک در الجزایر قیمت ها صعودی بودند؛ به گونه ای که هر بشکه نفت برنت با ۹۴ سنت زیاد کردن به ۷۹.۷۴ دلار در هر بشکه و هر بشکه نفت “وست تگزاس اینترمدیت” با ۷۶ سنت زیاد کردن به ۷۱.۵۴ دلار در هر بشکه رسید.

در معاملات امروز بازارهای مالی، دلار موفق شد اندکی در برابر ین، پوند و یورو پیشروی کند و بورس‌های آسیایی نیز وارد محدوده قرمز شدند. 

واژه های کلیدی: اروپا | بازار | افزایش | انگلیس | وارداتی | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار