خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات ربودن دوست قدیمی به خاطر سوءظن به همسر

مرد ثروتمند به خاطر سوء ظن دو نفر را اجیر کرد تا دوست قدیمی‌اش را ادب کنند، ولی آنها دست به آدم‌ ربایی و ضرب و شتم زدند. مرد ثروتمند تصور می‌کرد دوستش با همسر ا

ربودن دوست قدیمی به خاطر سوءظن به همسر

عبارات مهم : ماشین

مرد ثروتمند به خاطر سوء ظن دو نفر را اجیر کرد تا دوست قدیمی اش را ادب کنند، ولی آنها دست به آدم ربایی و ضرب و شتم زدند. مرد ثروتمند تصور می کرد دوستش با همسر او ارتباط دارد.

به گزارش جام جم، 22 اردیبهشت 92، مردی با سر و وضعی آشفته به کلانتری ولنجک مراجعه کرد و به ماموران گفت: «امروز دو پسر جوان برابر منزل ام آمدند و خودشان را مامور معرفی کردند. آنها به بهانه این که جرمی مرتکب شده است ام، به دستم دستبند زدند و مرا در ماشین انداختند. قرار بود به کلانتری برویم ولی در بین راه عوض کردن مسیر دادند و به منطقه ای خالی از سکنه در ولنجک رفتند. آنها سر مرا زیر پایشان گرفتند و طوری مورد ضرب و شتم قرار دادند که فریادم به آسمان بلند شد. مدام راجع به ماجرایی غیراخلاقی حرف می زدند، ولی من متوجه نمی شدم. آنها کیفم را که حاوی دو میلیون تومان پول نقد، گوشی تلفن همراه و یک چک یک میلیون تومانی بود به زور گرفتند و خودم را هم با دست و پای بسته به یک درخت بستند و متواری شدند. با تقلای بسیار، طناب ها را باز کردم و خودم را نجات دادم.»

تحقیقات پلیس جهت شناسایی دو آدم ربا شروع شده است بود که شاکی بار دیگر به کلانتری مراجعه کرد و از نقد شدن چک سرقتی خبر داد. با ردیابی تراکنش مالی انجام شده، هویت یکی از متهمان فاش شد و او به دام پلیس افتاد. پسر جوان در بازجویی ها به آدم ربایی اعتراف کرد و گفت: «مدتی قبل، یکی از همسایه ها به من گفت مردی به نام سعید با همسرش ارتباط برقرار کرده و آبرویش را به خطر انداخته هست. از من خواست او را نصیحت کنم تا دست از این کارش بردارد. من قبول کردم و روز حادثه، همراه یکی از دوستانم به برابر منزل سعید رفتیم. ما خودمان را مامور معرفی کردیم و به دستانش دستبند زدیم. در ماشین راجع به مساله اخلاقی حرف زدیم، ولی درگیری پیش آمد و به ضرب و شتم منجر شد. دست آخر هم یک چک یک میلیون تومانی گرفتیم و رهایش کردیم.» با راهنمایی متهم، همدست او نیز دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد تا کیفرخواست پرونده صادر شود و جهت پیگیری در اختیار شعبه هشتم دادگاه کیفری استان پایتخت کشور عزیزمان ایران قرار گیرد.

ربودن دوست قدیمی به خاطر سوءظن به همسر

صبح دیروز، در ابتدای جلسه پیگیری شاکی عنوان ارتباط با همسر دوست قدیمی خود را رد کرد و گفت: «کامران به من تهمت زده و هیچ دلیلی جهت این ادعایش ندارد. من درخواست برگشت اموال سرقتی ام را دارم.»

سپس کامران به اتهام معاونت در آدم ربایی در جایگاه ایستاد و گفت: «چند ماه قبل از اتفاق جهت خرید و فروش پیانو به خارج از کشور سفر کرده بودم. هنگامی که برگشتم به رفتارهای همسرم مشکوک شدم تا این که گوشی اش را وارسی کردم و تصویرهای غیراخلاقی او و دوست قدیمی ام سعید را در آن دیدم. ما سال ها با هم همسایه دیوار به دیوار بودیم و پدرهایمان هم 50 سال با هم دوست بودند. از طرفی آن موقع همسر سعید هم باردار بود و نمی خواستم با فاش کردن ماجرا، او دچار مسئله شود. تصمیم گرفتم از طریق دو نفر از فرزند های موجه محله وارد عمل شوم. به آنها گفتم کامران را نصیحت کنند، ولی از ماجرای آدم ربایی خبر نداشتم.»

مرد ثروتمند به خاطر سوء ظن دو نفر را اجیر کرد تا دوست قدیمی‌اش را ادب کنند، ولی آنها دست به آدم‌ ربایی و ضرب و شتم زدند. مرد ثروتمند تصور می‌کرد دوستش با همسر ا

پس از سعید، نوبت به یکی از دو آدم ربا رسید. او اعترافات خود در بازجویی ها را رد کرد و گفت: «آن روز به بهانه خرید پیانو شاکی را سوار ماشین کردیم، ولی هنگامی که بحث مساله اخلاقی پیش آمد، درگیر شدیم. نیت من خیر بود.» متهم دیگر در جلسه حضور نداشت که وکیلش جهت او درخواست تخفیف مجازات کرد. در آخر داگاه قضات وارد شور شدند تا رای نهایی را صادر کنند.

واژه های کلیدی: ماشین | میلیون | ارتباط | در ماشین | آدم ربایی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار