خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث آیا او به شوهرش خیانت کرده؟ ، آینده زن جوان در گرو شهادت دختر ٨ ساله

یک سال قبل مردی به مأموران پلیس اراک مراجعه کرد و مدعی ‌شد متوجه شده‌ است همسرش با چندینه مرد رابطه دارد.

آینده زن جوان در گرو شهادت دختر ٨ ساله / آیا او به شوهرش خیانت کرده؟

عبارات مهم : پرونده

یک سال قبل مردی به مأموران پلیس اراک مراجعه کرد و مدعی شد متوجه شده است است همسرش با چندینه مرد رابطه دارد.

شرق نوشت:او به پليس گفت بررسي هايش همه چيز را روشن کرده و حالا او مي داند همسرش حتي با چه کساني رابطه داشته است.

اين مرد به بازپرس گفت: مدتي بود که به همسرم مشکوک شده است بودم. وقتي رفتارهاي او را زيرنظر گرفتم، متوجه شدم بعد از اينکه من از منزل بيرون مي روم او رفت وآمدهاي مشکوکي دارد. وقتي گوشی همسرم را چک کردم و پيامک هاي او را خواندم، متوجه شدم اشتباه نکرده ام و او با چندینه مرد ازجمله باجناقم رابطه دارد.

آیا او به شوهرش خیانت کرده؟ ، آینده زن جوان در گرو شهادت دختر ٨ ساله

با شکايت اين مرد همسر او بازداشت شد. متهم در بازجويي ها قبول کرد با چندینه مرد رابطه داشته است و دختربچه هشت ساله او نيز اعتراف کرد که مادرش را ديده با مردان غريبه در منزل رابطه برقرار مي کند.

او به بازپرس گفت: مادرم هربار مرد غريبه اي را به منزل مي آورد، من را داخل اتاق مي کرد و با او رابطه داشت. من را تهديد کرده بود به کسي چيزي نگويم و حتي به من گفته بود که اگر حرفي بزنم دستم را با چنگال مي سوزاند. با توجه به اين شکايت، متهمان بازداشت شدند و از آنجايي که محل وقوع جرم پایتخت کشور عزیزمان ایران بود پرونده به پایتخت کشور عزیزمان ایران فرستاده شد. بعد از انجام بازجويي هاي اوليه در شعبه ٤ دادگاه کيفري استان پایتخت کشور عزیزمان ایران پرونده براي رسيدگي آماده شد. روز گذشته مينا، متهم پرونده، به همراه شوهرخواهرش کامبيز و متهم ديگر به نام آرمين به دادگاه آورده شدند. هرسه متهم اتهام را رد کردند و مدعي شدند شوهر مينا دروغ مي گويد.

یک سال قبل مردی به مأموران پلیس اراک مراجعه کرد و مدعی ‌شد متوجه شده‌ است همسرش با چندینه مرد رابطه دارد.

در ابتداي جلسه رسيدگي شوهر مينا در جايگاه قرار داده شد و يک بار ديگر شکايتش را مطرح کرد و گفت: من پرينت تلفن هاي همسرم را گرفته ام و در پرونده موجود هست. او به من خيانت کرده و من خواستار مجازات همه متهمان هستم.

سپس نوبت به مينا رسيد. او اتهام رابطه نامشروع و خيانت را رد کرد و گفت: من و شوهرم زندگي خوبي با هم داشتيم، ولی من تصميم گرفتم مهريه ام را از او طلب کنم و از همان موقع ارتباط ما با مسئله مواجه شد. شوهرم از آن موقع مرتب با من دعوا مي کرد تا اينکه يک روز من را متهم به خيانت کرد. از من و چند مرد شکايت کرد و مدعي شد ما به او خيانت مي کرده ايم.

او راجع به پرينت تلفن ها گفت: شماره تلفني که ادعا مي شود، متعلق به من نيست. پيامک ها را هم قبول ندارم و تماس ها هم براي من نبوده هست. مينا همچنين راجع به گفته هاي دخترش هم گفت: دخترم تحت تأثير پدرش چنين حرف هايي را زده هست. من هيچ وقت دخترم را تنبيه يا تهديد نکردم و اين گفته ها راجع به من دروغ هست. هيچ مرد غريبه اي هم در منزل من رفت وآمد نداشته هست. اگر من مي خواستم خيانت کنم برابر چشمان دخترم اين کار را نمي کردم و از اينکه چنين تهمتي به من زده شده است هست، ناراحت هستم.

آیا او به شوهرش خیانت کرده؟ ، آینده زن جوان در گرو شهادت دختر ٨ ساله

سپس باجناق شاکي که يکي ديگر از متهمان بود در جايگاه حاضر شد. او گفت: من اين اتهام را قبول ندارم. اختلاف باجناقم با من و خانواده همسرم از زماني شروع شد که ما نامزد بوديم و مي خواستيم ازدواج کنيم. پدر همسرم پيشنهاد داد هر دو خواهر در يک روز مراسم عروسي برگزار کنند و من هم قبول کردم، ولی باجناقم قبول نکرد و از همان موقع با من به اختلاف برخورد. او حتي اجازه نمي داد همسرش با من سلام و احوالپرسي کند چه رسد به اينکه بخواهم به منزل آنها رفت وآمد کنم.

او راجع به اينکه آیا در چند مرحله از شماره کارت او به حساب خواهرزنش پول واريز شده است هست، گفت: همسرم و خواهرش کار در منزل مي گرفتند و انجام مي دادند صاحبکارشان به شماره حساب من پول واريز مي کرد هرچند حساب به نام من بود ولی همسرم با آن کار مي کرد و هربار هم که پول به آن حساب واريز مي شد مبلغي که متعلق به خواهرش بود را واريز مي کرد. آنچه به عنوان مدرک پولي به دادگاه ارائه شده است درواقع حساب دو خواهر با هم بوده است.

یک سال قبل مردی به مأموران پلیس اراک مراجعه کرد و مدعی ‌شد متوجه شده‌ است همسرش با چندینه مرد رابطه دارد.

همسر اين مرد نيز در جايگاه حاضر شد و گفته هاي شوهرش را تأييد کرد و گفت: من به همسرم به اندازه چشم هايم اعتماد دارم و مي دانم بين او و خواهرم ارتباطي نبوده و شوهرخواهرم دروغ مي گويد.

در ادامه ديگر متهم پرونده در جايگاه حاضر شد. او گفت: من اين اتهام را قبول ندارم. من اصلا نه مينا را مي شناختم و نه با خانواده او آشنايي دارم و اصلا نمي دانم آیا از من شکايت شده است هست. اين حرف ها دروغ است.

آیا او به شوهرش خیانت کرده؟ ، آینده زن جوان در گرو شهادت دختر ٨ ساله

در پايان هيئت قضات وارد شور شدند و در نهايت تصميم گرفتند دختر هشت ساله شاکي و مينا را احضار کنند و از او بخواهند توضيح دهد آیا راجع به مادرش ادعاهايي را مطرح کرده و آيا حاضر است دوباره آن گفته ها را تأييد کند يا نه.

واژه های کلیدی: پرونده | رابطه نامشروع | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار