خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی جزئیات تازه از تعقیب تروریست‌های میرجاوه

استاندار سیستان وبلوچستان با بیان اینکه شناسایی محل اختفای تروریست‌های اتفاق میرجاوه به آخر رسیده هست، گفت: جهت نجات سرباز ربوده‌شده به وسیله تروریست‌ها در میرج

جزئیات تازه از تعقیب تروریست‌های میرجاوه

جزئیات تازه از تعقیب تروریست های میرجاوه

عبارات مهم : ایران

استاندار سیستان وبلوچستان با بیان اینکه شناسایی محل اختفای تروریست های اتفاق میرجاوه به آخر رسیده هست، گفت: جهت نجات سرباز ربوده شده است به وسیله تروریست ها در میرجاوه از ظرفیت های بومی و محلی استان و سران طوائف پاکستان استفاده می کنیم.

علی اوسط هاشمی در گفت وگو با «خراسان» با بیان اینکه مواضع بزرگان و معتمدان طوایف علیه جریانات سوء و گروهک های معاند بر کسی پوشیده نیست، تاکید کرد: دوام ناامنی و نابه سامانی در مرزها در این شرایط جهت جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران قابل تحمل نخواهد بود بنابراین تمرکزمقامات پاکستانی به مرزهای یکسان باید مورد توجه دولتمردان و مقامات پاکستان قرار بگیرد.

جزئیات تازه از تعقیب تروریست‌های میرجاوه

هاشمی در ادامه تاکید کرد: از طرف دیگر قطعا عوامل نفوذی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در آن سوی مرزها توانایی نفوذ به درون گروهک ها را دارند که جهت آنها ترساندن جدی خواهد بود. آنها می دانند بعضا صورت هایی از جنس خودشان وجود دارند که می توانند آتش در درون آنها بیندازند.

این مقام مسئول افزود: تلاش عوامل امنیتی، عملیاتی و اطلاعاتی با کمک راه بلدهای بومی در جهت شناسایی و ردیابی محل اختفا در دست اقدام بوده و بخشی نیز به آخر رسیده و در حال پیگیری است.

استاندار سیستان وبلوچستان با بیان اینکه شناسایی محل اختفای تروریست‌های اتفاق میرجاوه به آخر رسیده هست، گفت: جهت نجات سرباز ربوده‌شده به وسیله تروریست‌ها در میرج

استاندارسیستان و بلوچستان تاکید کرد: توصیه مهم استفاده از ظرفیت اقوام جهت ارتباط با سران طوایف آن سوی مرز و کمک گرفتن از آنها جهت نجات سرباز ربوده شده است است که این عنوان در حال پیگیری است.

وی در عین حال تصریح کرد: خود گروهک ها می دانند که اقتدار جمهوری اسلامی آن گونه است که بتواند مستقلا از عهده سرکوبشان برآید.

علی اوسط هاشمی راجع به ورود به پاکستان جهت تعقیب و سرکوب گروهک های تروریستی گفت: ورود به خاک پاکستان جهت دستگیری و سرکوب گروهک های تروریستی اگر مورد نیاز باشد قطعا با هماهنگی با دولت پاکستان انجام خواهد شد. البته جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران ارتباط خود را با کشور پاکستان تحت الشعاع تحرک اشرار قرار نخواهد داد ولی انتظار جدی از دولتمردان پاکستان است که اگر مواضعشان بر حسن همجواری و حفظ امنیت مرزهاست، باید از مرزهای جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در برابر تحرکات تروریست ها صیانت کنند.

جزئیات تازه از تعقیب تروریست‌های میرجاوه

واژه های کلیدی: ایران | اسلامی | پاکستان | پاکستان | تروریست ها | گروهک های تروریستی | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار